La fragància t'atrapa és el titol hem triat la meva companya Eva Ortega per a la presentació d'un treball: Identitat i territori.
El que volíem transmetre amb aquest treball és la idea de que un perfum el que intenta és transportar el propi consumidor a un univers paral·lel, transmetre unes emocions i uns sentiments a traves d’una marca o d’un producte en concret, cosa que aconsegueix mitjançant l’anunci publicitari.
En els anuncis s’intenta crear un ambient amb una musica i uns efectes especials triats a consciencia i expressament, per així portar al consumidor a creure en aquell producte, es a dir, identificar-se en ell per aixi acabar comprant-lo.
Aqui adjunto el Prezi que vam fer servir com a suport de la presentació per que podeu veure'l i saber-ne més sobre el món dels perfums i la publicitat.
la fragància t'atrapa on Prezi
"Els anys ensenyen moltes coses que els dies mai arriben a conèixer."
Ralph Waldo Emerson
"Els anys ensenyen moltes coses que els dies mai arriben a conèixer."
Ralph Waldo Emerson
molt bona explicació i suport, va ser un plaer poder fer amb tu aquest treball!
ResponderEliminar